5:e dagen

Helgen har varit skön. Gårdagen tillbringades en stund med Andi. Vi käkade pizza och snackade lite skit, mysigt. När han lämnade mig för en fest så drog jag in till café Alberts och fikade med Timmy i 3timmar. Vi pratade om det vi har missat i varandras liv nu under veckan då vi inte träffats eller pratat. Efter det drog jag hem och kollade på Harry Potter 5 med Saga. Jag fick lite ångest eftersom jag har bestämt mig för att läsa böckerna innan jag ser på filmen och eftersom jag inte läst 5an så ville jag inte se filmen. Men det gjorde jag iallafall och den var himla bra!
    Idag sov jag så länge jag kunde, 13.30, för att sedan åka iväg till baletten på Kühlers. Jag var lite seg och trött i kroppen men det gick bra. 
    Dessutom måste jag tillägga att allas kära Lisa Fritzell har gått vidare i audition för So you think you can dance Scandinavium. Helt jävla sjukt roligt! Hon ska åka och dansa i Oslo på workshop där och jag önskar henne all lycka till <3 Tror på dig!

Dags att kolla på Singing Bee.
image38

You're body is a wonderland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback