7:e dagen

(lägg märke till att det nu gått 7dagar)

Det är typiskt. Jag har bara fått ondare och indare i jumsken nu på senaste tiden och jag gissar på att det bara är för att jag har ignorerat det. Hela tiden tänkt  "det är väl klart det gör ont om man lyfter benet högt". Man kanske inte tror att jag får ont när jag lyfter benen, ligger i spagat, sover i splitt... Men oh vad fel. Det gör så sjukt ont och nu har jag fått straff för att jag gjort det förmycket utan att värma upp. Laszlo kommer döda mig.
         Idag var egentligen en såndär onödig dag. Det som var bra var AEsas dansträning. Helt underbart. Jag trodde inte jag skulle orka ha styrka och hålla på, men jag känner mig så levande! Gud vad djupt det där lät, men man får känna på smärta, och jobba emot den.. Mmh! Precis som det är i vardagen. Sedan var det produktionsmöte, och idag kändes det som att vi äntligen kommit igång på riktigt. Vi vet vad vi ska utgå ifrån.. Det kan faktisktbli bra, mot alla odds. Efter det var det dum mattelektion och sedan drog alla till nybrokajen för att repa inför föreställningarna imorgon. Alltså visst, jag tycker det är så sjukt kul när man väl är på scenen, men egentligen är jag rätt opepp. Detta året är det bara favorisering och folk som ska sticka ut hela tiden. Tävling om vem som lyckas med att få mest uppmärksamhet. I hate it! Jag har iallafall bestämt mig för att bara ignorera det och köra mitt eget race.. Hur jobbigt det än känns inom mig... Jag ska inte ta skolans dans för seriöst helt enkelt.. (hur jag nu ska lyckas med det).. 

Måste byta om nu. Solna väntar!
 
image42














Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
Var det vackraste som hänt mig
Sen själen min blev såld
Att synas utan att verka
Ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu
Via fjärrkontroll
Men jag sa alltid nej...

Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag hör älskling, finns här hela tiden för dig. Jag älskar dig

2008-01-22 @ 22:28:19
Postat av: L

Jag älskar att kolla på dig när du dansar. Det är en fröjd. Få lite Lovisa attityd till skolan så kommer allt lösa sig. Man ska tydligen gå in å driva med allt. då tror dom att man är pepp. Du är underbar att kolla på nicole, steg är bara piss i havet när det egentligen gäller. kolla liksom på hur dom resonerar osv. ett skämt. du är grym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback