it's more then i can stand.

Nybrokajens föreställningar är nu över. Ja, det varar ju bara i en dag så det är över fort. Jag måste berömma alla som medverkade. Jag var helt ställd redan efter första nummret musikarna körde, Roxanne. Åh, rysningar som gick till tårar i ögonen. Amazing! Dessutom en sjukt stor applåd till teater ettorna, helt underbart hur dom bara livade upp föreställningen bara genom att vara sig själva typ. HAHA, nej men helt ärligt, sjukt roligt var det. Swingen var tydligen också en rätt stor hit för publiken. Hela showen var över all förväntan faktiskt. Tack, tack, tack :) ... 
        Jag orkar inte ha en känsla av irritation i mig hela tiden. Det är hela tiden någonting som tynger mig, som drar ner mig och jag vet inte vad det är. Det fattas något, eller det är något någon gör som stör mig.. Jag vet inte. Äsch, orkar inte... Nu ska jag se Jallajalla med Lovisa, Lisa och Saga.


image47 image48 image49

His eyes upon your face
His hand upon your hand
His lips caress your skin
It's more than I can stand

Roxanne
Why does my heart cry?
Roxanne
Feelings I can't fight
You're free to leave me, but just don't deceive me
And please believe me when I say I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback