Orkar inte slåss

En heldag i sängen är inte heller helt fel. Jag är så sjukt seg och förskyld. Men samtidigt är jag värsta pepp för att gå ut och göra något. Promenad, fika, fest... något! Noak är här och håller mig sällskap. SÖTNOS! Han är så mysig, stöttar mig alltid och är alltid snäll mot mig. Han beskriver mig som en person man ska ta hand om, vilket ger honom ett ännu större plus i kanten <3 Vi pratade med Emmai telefon i någon timma eller så, då vi skvallrade om allt möjligt.. det var också mysigt ^^, Emma är min sötnos, och hon ska snart bjuda mig på middag som jag har förtjänat (right?). Nu ligger jag och väntar på att Lovisa ska komma hem så jag kan gosa lite med henne.

Mitt huvud sprängs snart. En del av huvudet skrattar och typ skakar på mitt huvud. En annan del ger mig ångest och knip i magen, och den tredje delen gör mig förvirrad och ger mig hjärtont. Mitt huvud är rätt fucked up alltså. Jag måste ta tag i det känner jag. 

Ska gå och mysa med Noak nu..
Gör mig frisk!
image54



















Sometimes i wish you would think about me

Kommentarer
Postat av: Emma

Såklart jag ska min älskling

2008-02-01 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback