Roughe.

Ligger i min säng, sjuk. Det var helt skumt, för i fredags i skolan kände jag inte av att jag höll på att bli sjuk förrän på väg hem från skolan då jag fick lite halsont. En timme senare har jag blivit hur snuvig som helst och känner mig nästan febrig. Jag ignorerade det och åkte till dansen iallafall, samt fest på kvällen. Jag klarade mig rätt bra och had egentligen bara ont i halsen igår. Sedan vände det när vi satt och kollade på film på kvällen, då jag började snuva hur mycket som helst igen... Jag tog alvedon och sov... Nu är jag fortfarande sjuk. Funderar på att göra mig lite te och knarka alvedon. Men det är så tråkigt! Jag vill ut!

Igår kväll gick jag ut på en långpromenad med Ariel.. Han skällde lite på mig, sa lite söta saker också och det var faktiskt riktigt mysigt. Vi pratade om allt möjligt från himmel till jord. Det vill jag göra om snart igen. När jag kom hem bestämde jag och  Paulina oss för att hyra film och tjocka oss. Det gjorde vi. Vi hyrde 40days and 40nights samt The forgotten. Båda filmerna var helt okej, även om jag hade svårt att hålla ögonen öppna för jag kände mig helt sjuk.

Jaja, nu ska jag återgå till min ensamhet här i sängen... Teeeeeeee!


You don't care if it's wrong or if it is right

Kommentarer
Postat av: Jane

the forgotten är ju sjukt konstig när den bara flippar helt och allt sugs upp i himlen typ ;P

2008-01-31 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback