try to pissin me off.

Egentligen orkar jag inte skriva så mycket... Så jag gör inte det. Ska bara berätta lite kort om dagen. Jag har faktiskt jobbat flitigt på teorilektionerna.. okej flitigt var att ta i när det gäller matten, men jag gjorde ett tal, och det är ett tal mer än förra lektionen! På impron var jag mest irriterad för att vi skulle ha uppvärming med henne när vi just nu behöver all tid vi kan få till produktionerna.. Men jaja, vad gör man med lärare som kallar sina elever för Fjortisar och Gnälliga. Vår grupp jobbade på bra sedan de resterande 45minuterna iallafall..

Jag tog dubbelklass modernt idag på Kühlers. Inte så bra kanske med tanke på att jag inte verkar bli frisk eftersom jag har dansar varje dag jag har varit sjuk nästan.  På lördag är det fest också för Charlotte :)


Can you help me unravel my latest mistake?
I don't love him, winter just wasn't my season.
Yeah we walk through the doors so accusing their eyes
Like they have any right at all to criticize
Hypocrites, you're all here for the very same reason.

Cause you can't jump the track
We're like cars on a cable
and life's like an hourglass glued to the table,
No one can find the rewind button, girl
So cradle your head in your hands.
And breathe, just breathe, whoa breathe, just breathe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback