L.A

Nu har vi varit i L.A i två dagar. Vi bor fem minuter ifrån Hollywood blvd, vilket är en utav de kändaste gatorna i USA. Dock är det inte liiiika coolt som man förväntade sig. Förväntningarna var ju att allt är aaaas stort som i N.Y, och att det vimlar utav kändisar och röda mattor på gatorna. Än så länge har jag bara sett en 70årig Barbie wannabee och massa utklädda asiater (fett creepy). Men det är ändå jävligt häftigt. Vi gick på "Walk of fame", som är en lååång trotoar full med stjärnor på och olika kändisars namn. Även ett ställe där massa filmstjärnor har tryckt in sina händer (ni vet vad jag menar) och fötter. Bl.a Marilyn Monroe, Brad Pitt och Will Smith. AWSOME!

Imorgon ska vi förhoppningsvis till stranden om jag får som jag vill.
FATTA JAG ÄR I HOLLYWOOD!?!?!? JAG HAR SETT SKYLTEN LIVE!!! HUR AWSOME SOM HELST!

Kommentarer
Postat av: Anna

okej ja måste säga att jag är väääldigt avundsjuk på dig :O

ja vill fan bo i Hollywood!! it's my dream ;)

maybe your dream to? haha



hare toppen! / Anna

Postat av: n.

Anna: Haha nja, alltså man hade ju högre förväntningar... Det är lite b. I princip alla gatorna runt Hollywood blvd (den stora gatan där "allt" händer) har sjukt mkt uteliggare.

2008-07-19 @ 08:49:30
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback