"My dog is retarded"

Jag vet inte varför rubriken är som den är, men det var en tjej på tv som sa det på ett så roligt sätt nyss.

Ja, Californien var det! Först kanske jag ska dra lite snabbt vad vi gjorde sista dagarna i Florida. Vi åkte till Miami och var där en natt. Stränderna var underbara, men stan var inte mycket att skryta om.. Vad vi såg iallafall. Vi var på disney world några gånger till, och sen på lördagen var vi på Sea-World. Det var sjukt häftigt. Späckhuggar-showen var det ballaste jag sett. Förstår inte hur ett sådant stort djur kan lära sig sådana konster.. Jätteimponerad blev jag. Fick även mata sälar och sjölejon och vara väldigt nära delfiner. Haha, dom kom aldrig så nära att jag kunde nudda dom. Sea-World rekomenderar jag till alla er som åker till Orlando någon gång!

Efter att ha flygit i drygt 6timmar kom vi fram till San Fransisco igår klockan 23, lokaltid. Vi möts väldigt kvickt utav uteliggare och folk som "rymt hemmifrån". Även imorse när vi gick ut på stan var det äckligt mycket uteliggare. Jag skojar inte när jag säger att dte var flera stycken i varje gatuhörn. Men när man kommit till centrum var det knappt några alls. Då var vi mest rädda för ficktjuvar, haha! Iallafall, den första affären vi går in i är H&M... Skoja inte vilken jävla rea det var! 5dollar per bikinidel. 5*6 är 30kr.. 30kr!! GALET BILLIGT!!! Jag och Marlene löpte amok där inne.. det kliade i fingrarna för det fanns så mycket jag ville köpa, men eftersom jag valde att ha full väska när jag åkte hit så har jag inte så mycket plats kvar... ingen alls egentligen då jag fyllt både min, mammas och Jonathans väskor med mina kläder. Hehe (A)... Men det blev iallafall en svart bikini och en rosa klänning.. (suprise att det var rosa va?)... Marlene köpte däremot ganska mycket mer... Hennes summa blev 118dollar typ? Galna kvinna. Sedan hamnade vi iallafall i China Town.... Orkar inte berätta så mycket därifrån, rätt tråkigt, mycket kineser och äckliga uteliggare. Ja, vi gjorde inte så mycket mer än att gå runt och kolla  på saker.. På vägen hem köpte jag mig en t-shirt med trycket "I'm not a bitch, just giftenly outspoken"... Tänkte ha på mig den på jazz-lektionerna i skolan eftersom Monica tycker jag har attitydsproblem ^^, .... Tyckte t-shirten stämde rätt bra, haha! 

Imorgon ska vi till fängelset som ligger på en ö, Alkatras. Vi såg det idag när vi var vid hamnen, men imorgon åker vi ut till ön. Ska bli lite coolt...   Men nu ska jag sova då jag inte fått göra det på flera dagar för min familj är dum i huvet och hyper... "Vi måste upp 7 på morgonen och hinna göra allting som man kan göra och se alla hus i alla olika färger... men vi får inte kolla i affärer för det tycker inte pappa är roligt" .... Jag njuter verkligen..


Bild på mig innan vi åkte till "Disney Downtown", som är ett mer festställe, bild från Späckhuggar-showen och en bild på Marlene&David med San Fransisco i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: sås söt

jävla snygging!

2008-07-08 @ 18:00:32
Postat av: L

KAn du komma heeeeeem!!! Jävla snyggo också! svara på mitt mejl ngn gång dååååå. och btw, skffa aldrig jobb på konsum! Älskar dig

2008-07-09 @ 15:21:29
Postat av: Sebbe&Lina

Varför får jag aldrig vara med i din blogg din dumma monkey?!



Lina hälsar att hon är efterbliven men bra på cs

2008-07-13 @ 01:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback