under the sea

Härlig heldag vid stranden idag, precis det jag tycker om allra bäst! Vattnet var dock väldigt kallt, om man jämför med Miami där det var lika varmt som i luften, typ. Förhoppningsvis fick jag lite färg idag. Är blekast i hela familjen och det känns aldrig som om jag får någon färg, trots att jag pressar som fan. Fast efter att ha bränt mig så mycket i Miami så att jag fick feber och frossa så vågar jag inte sola allt för länge utan att dricka, svalka mig i vattnet och ha tjockt lager med solkräm på mig längre.. Iallafall, stranden vi var på heter Vanice Beach och är en utav de kändaste stränderna i L.A, kanske t.o.m i hela USA. Bl.a för den härliga sandstranden och det klara vattnet, men även för deras långa strandväg som är fylld med shopping, dans, musik och mat. Själv köpte jag mig två riktigt fina klänningar för lågt pris. Awsome. Och vet ni vad mer! Det var delfiner där! Precis vid stranden där folk badade och hoppade runt i vågorna. Så fort vi fick se dom sprang mamma, Jonathan och Marlene ner till vattnet och jag grabbade tag i kameran. Sjukt hur stora delfiner är egentligen! Dessvärre fick jag inte så bra bilder då jag inte har köpt mig en bättre zoom än. Men lite såg man allt. Delfinerna hade små bebisar med sig så när det kom en surfar kille som försökte komma ikapp dom drog på ännu mer och lämnade det grunda vattnet. Marlene kom skuttandes tillbaka och sa "Nu kan man nästan säga att jag har badat med delfiner iallafall!". Haha.

Imorgon ska vi åka till ett stort nöjesfällt som heter Six Flags. Six Flags finns på flera olika ställen i USA, men jag har hört att här i L.A är det ett utav de största. Det finns flera berg och dal banor att välja på och allt är värre än Kanonen och Balder tillsammans :D. På tal om Balder: Jag hörde att Rainbow på Liseberg hade kraschat och skadat 40pers? Det är ju jättehemskt. Någonting hade tydligen lossnat så att när den åkte ner så satt hela plattan på snedden och slog i plattformen på marken sedan. Svårt att förklara, men läs på aftonbladet.se så ser ni nog om ni inte redan hört om detta.
 


    
Bild nr 1 är på mig och Britney Spears stjärna, haha.
Bild nr 2 är på delfinerna ^^
bilder nr 3 är på ärbar badvakt. Jag har hört att dom spelade in Baywatch på denna stranden (A).
Bild nr 4 är... ah ni ser.
Bild nr 5 är Six Flags :) IMORGOOON!

Föreställ er Haselhoff springa på den stranden och rädda flickor från hajjar. Haha!

Kommentarer
Postat av: LLLL

Kooooooooom heeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!!!!

2008-07-16 @ 20:41:07
Postat av: japanen

hörru gullunge! kom hem ngn gång då. saknar dig här i sthlm saknar dig!

2008-07-21 @ 21:54:26
Postat av: Syster

Svasserwasserr säger: "VEnice beach".

Postat av: n.

någon vacker dag Syster... Någon vacker dag

2008-08-11 @ 16:43:37
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback