be running up that building.

Yeah. En till dag i Florida avklarad. Vi drog till den andra vattenparken, som jag såklart inte kommer ihåg namnet på, men det stod iallafall på en skylt "Winter Summerland". Det passade rätt bra då temat var vinter. Fejk snö, fejk skidor, osv.. Men vattnet var äkta (höhö). Det var iallafall askul fram tills spöregnet kom igen, som vanligt, och alla vi rusa därifrån. Jag skojar inte när jag säger att blixten seriöst slog ner precis bredvid vattenparken eller något. Jag började nästan gråta för jag var så rädd. Ja, jag är faktiskt sjukt rädd för blixten. Frusna (eller ja, blöta) tog vi oss hemmåt.

Jag glömde berätta om något random som hände mig för några dagar sen. Jag loggade in på msn och ser att en gammal internet kompis (fd. Hogwarts.nu) som jag inte pratat med på flera år heter "är i Florida" på msn. Jag frågade honom vart i Florida och frå svaret "Orlando"... Jaha? Vänta, va? Det visade sig iallafall att han bor 12minuter, för att vara exakt, ifrån mitt hotell. Vad är oddsen? Vi bestämde iallafall att vi skulle ses på fredagen då vi båda skulle till Disney World. Vi smsade lite på torsdagen och jag sa att jag var på ett Outlet någonstans i närheten av hans hotell. "Haha, jag är också på ett outlet" får jag som svar. CREEPY!! Det visade sig ännu en gång att vi var på samma ställe. WHAT ARE THE ODDS?! Haha, men feg som jag är vågade jag inte prata med honom eller träffa honom den dagen så vi fick bara se varandra på avstånd.. (haha eller närmaste avståndet var väl en drygt halvmeter). Han fick absolut inte hälsa på mig. Haha... Jag kan faktiskt få panik och börja stamma och inte alls veta vad jag pratar om :P ... Så det var bäst så. Vi träffades iallafall dagen efter (igår, fredag) på Disney World och tjötade lite om våra liv.. Mysigt :) Men allvarligt talat, hur sjukt är det inte att vi är på samma ställe? Att vi är på samma outlet? USA, Florida, Orlando är ju inte jättelitet, men ändå är vi på samma ställe... Världen är ganska liten trots allt.

Det är bara att vänja sig... Det är ju trots allt alltid samma sak med denna familjen..


Bilden taget från förra badtillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback