Enchanted

Åh, jag är så lycklig. I DID IT! Jag kom in! Allt ordnar sig till slut.

Woho. Internet är igång igen. Igår var det nämligen storm här i Orlando och blixten hade tydligen förstört internetsaken, kommer inte på vad det heter just nu.

Iallafall. I onsdags var vi på Disney world Laguna beach (eller något sådant), vilket är ett vattenland. Vattenlandet var fyllt med stora rutchkanor och häftiga stora tsunamivågor typ vilket var asroligt! Tyvärr tog det roliga slut ganska fort då det helt plötsligt börjar ÖSregna, och då menar jag inte lite duggregn eller ösregn i Sverige, utan verkligen stora droppar som iprincip gjorde ont. Jag slängde på mig min nya Tingeling (a) handduk och vi alla började rusa mot bilen, pisseblöta. Vi åkte hem och chillade och duschade en snabbis medan vi väntade på vädret att lugna ner sig. När det slutat regna åkte vi till Magic Kingdom som är den delen däör det stora sagoslottet finns. Vi åkte lite attraktioner i Tomorrowland, Piratlandet osv, tills det stängde. Magic Kingdom var hur mysigt som helst, och det är även det landet som har den stora häftiga paraden.

Igår var vi på ett Outlet (billiga märkeskläder) i drygt 10timmar. GALET! Jag har nog aldrig shoppat så mycket på en gång. Även där började det spöregna. Orkar inte riktigt berätta den dagen, men det var en rolig dag det också. Köpte med mig lite presenter till några där hemma ;)

Idag var vi i Disney's Hollywood Studios world. Det är allså baserat på massa Disney filmer, utöver det tecknade. Också riktigt häftigt. Det bästa var nog antingen Aerosmith bergodahlbana som gick upp och ner och gick lika fort som Lisebergs Kanonen, eller Hotellet. Hotellet är ifrån filmen som är basserad på en sann historia. Historian om hissen som blev träffad utav blixten och sedan störtade ner mot marken och dödade typ 5pers... Man fick sitta i hissen och följa med en bit in i hisotiren, tills hissen helt pltösligt stannade och sedan bara störtade rakt ner. HUR LÄSKIGT SOM HELST! Jag grät nästan haha.. Anywaaay. Dagen avslutades med en häftig vattenföreställning blandat med Disney filmer och fyverkerier. Skiiit nice.

Saknar er där hemma! Pussi.

Hollywood Tower Hotell. uuh! Galet läskig.

Kommentarer
Postat av: Your L bitch

Grattiiiiis baby jag viste att du skulle klara det! hihihhihi present till mig :D:D

Fan vad jag saknar dig !!!! kom heem! Det händer så mkt hela tiden ska du veta.. men jag tror jag skriver ett mej till dig snart. Det börjar lösa sig för bror. Han har fått ett kontrakt men inget är klart och påskrivet. men det har stått i tidningarna att han är å tränar med ifk. Awsome!

Jag älskar sig systra miii

2008-06-28 @ 13:55:01
Postat av: Natalie

Grattis att du kom in hjärtat :D Du förtjänade det verkligen åhh bilr så glad :D ! Åhh vad jag vill vara där med dig och se och uppleva alla de roliga saker du gör :D Sakar dig sjukt mycket <3 Älskar dig <3

2008-06-28 @ 14:37:14
Postat av: n.

Lovisa: HAHA ja jag hörde det från Snickert faktiskt! Han skrev på msn någon natt "ERIK ÄR NÄSTAN KLAR!!".. Han har fan mer koll än jag. Rätt roligt. Och JA du ska maila mig, gärna nu :) PUSSPUSSPUSSPUSS



Natalie: Vi ska uppleva sånt här tillsammans någon gång :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback