i can't get much stronger

Usch, vilken seg dag. Jag har verkligen bara pluggat i princip. Är iallafall klar med potatisupproret som jag faktiskt inte ens börjat med förrän idag. Jag är nästan klar med den industriella uppgiften... fast jag vågar inte skicka in utifall jag har missat något.. Och jag har iallafall gjort halva Kulturhistorian. Jag är fan duktig. En applåd tack!

Något lustigt hände förut. Jag skulle ut till köket och hämta mina chips, så precis när jag kommer ut ur rummet så ser jag att Lovisas syster Hanna sitter och äter i vardagsrummet. Så jag bara sätter mig och börjar tjöta lite. Det ledde till att vi hade ganska roliga konversationer om syskon, kusiner, festande osv. och jag märkte inte ens att det började bli mörkt där ute. När jag kommer in på mitt rum har jag två missade samtal och klockan är liksom kvart i 10. Jag gick ut vid klockan 8. Jag blev helt chockad och fick lite panik då jag lovat mig själv att plugga klart. Haha! Galet hur fort tiden kan gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback