i miss you

Vilket underbart väder! Jag önskar att jag hade tid att sitta i det lite längre bara. Jag tog mig en tur ner till Mariatorget och pratade med Anita i telefon, bara för att jag saknar henne så mycket och för att jag skulle få vara ute en stund. Vi pratade lite om det vi har missat i varandras liv, vilket var mycket fast ändå lite. Allt är liksom som vanligt fast ändå inte. Men vi bestämde iallafall att när jag kommer hem ska vi köra på den sommaren vi alltid gör; bada i Näset, gå på Liseberg och vandra runt i stan och äta glass. 
 
Dessvärre får jag nog inte njuta så mycket mer utav vädret idag, för jag måste plugga. Idag är sista dagen jag kommer ha tid för att plugga så då ser jag till att få allt gjort idag. Peppa mig!


image156













Don't waste your time on me
You're already the voice inside my head
I miss you






   


Kommentarer
Postat av: amanda

lycka till med pluggandet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback