lost myself

Usch, fortfarande på dåligt humör efter beskedet. Känner liksom ingen lust för att kämpa längre, jag får ändå aldrig någoning för det. Inget mer än sämre självförtroende iallafall.

Dagen har spenderats endel med min mamma faktiskt. Roligt att få träffa henne igen nu när hon kommit hem från jobbet och sådär. Åt nyss världens godaste grillspett, mammas är verkligen godast i världen!

Ikväll ser det ut att bli bio med Iwetta o co, sedan kanske ta en öl. Imorgon blir det Åstol med Natalie för att fira hennes födelsedag med henne och hennes familj. MYSIGT!!!


saknar gänget i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag misstänker att jag vet vad beskedet handlade om. Och jag säger bara: fortsätt kämpa. För du är duktig och fin som du är!

Postat av: Natalie

Längtar tills i mon <3

2008-06-14 @ 00:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback