lost without you

Äntligen hurni! ÄNTLIGEN är alla inlämningar klara och jag kan äntligen få njuta lite utav livet. Slippa all ångest! Jag har klarat det! Fyfan vad jag är bra. Säg det! Fan vad Nicole är bra!

Vi hade sista invalsjazzen idag vilket var tråkigt. Det är mitt favoritämne verkligen. Så himla härliga danser och härliga uppvärmningsövningar. Får hoppas att Jazz C kommer vara lika roligt. Efter jazzen så skickade jag och Lovisa in våra sista inlämningar och efter det var det konsert i skolan. 1or, 2or och 3or spelade upp det dom har tränat på under terminen. Höjdpunkten var Sofias sång "Hollywood is not America" och när Ruben o co sjöng  "Live and let die". Resten var också duktiga, men ja, det kan ju bli lite långdragigt. Efter konserten drog jag och Lundish till BK (såklart) och unnade oss lite god mat och så blev det en massa snack om detta året. Det är sjukt vad mycket som har hänt, och hur fort tiden har gått... fast samtidigt känns det som det var 100år sedan vissa utav sakerna hände...     Iallafall, efter att ha börjat prata om massa gamla minnen och sådär kände vi att vi saknar Elin som bor i Spanien lite för mycket. Så vi ringde upp henne och bara tjötade på om vad som hänt och räknade dagar tills vi ses. 15dagar kvar!!! Längtar!!

Imorgon har vi egentligen ledigt hela dagen, men lilla abitiösa Nicole kommer att vara i skolan klockan 08.00 imorgon för att repa Cats inför musikalen. Även Sara, Jane och Jossan kommer vara så duktiga... Shit alltså, ångest! Efter det tänker jag lägga mig och sola hela dagen. Ska fan unna mig det.

Poess och kram och kärlek till Blink 182.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback