make me hot

Ojojoj, vad varmt det är! Verkligen sinnes!

Idag var alla ettor och tvåor på Gärdet och hade idrottsdag. Det var ungefär hälften utav alla som var där, och vår klass sög... Fast inte lika mycket som Dans ettorna (hihi), dom vann vi emot på brännboll ialafall. Anyway. Vi alla sprang runt i sporttoppar för att det var så varmt så då pallar man inte ha på sig en stor t-shirt... Dock har ju detta resulterat i att jag har världens jäkla bränna utav sporttoppen. Snygga ränder, haha!  Dagen var faktiskt riktigt mysig på Gärdet tycker jag och jag var så sjukt taggad när jag spelade fotboll, trots att det var 29grader varmt...  Efter idrottsdagen så drog vi som ska vara med i musikalen till Boulevardteatern och hjälpte Jonas med en massa grejer...

Det töntigaste idag var en disskution jag fick höra senare om. Det handlade om att "Det är ju dom som är påklädda just nu som är sexigast, för dom vågar ju vara sig själva". HAHA! My ass heller. Det var inte som att jag sprang runt i sporttoppen för att visa upp mig, jävla tröghuvuden. Jag gjorde det för att det var så jävla varmt och för att bli brun.. Jag skulle inte vara mig själv om jag höll på att ha på mig kläderna för deras skull. Jag skiter väl i dom, och blir lite ledsen för deras skull att dom mår så dåligt över sig själva och att dom drivs med i samhällsbilden då tjejer blir slampor så fort dom visar hud.. Jag tänker inte följa med den strömmen och gå runt och svettas bara för att folk har kassa åsikter som verkligen inte håller för fem öre. Haha, självgoda dom är som tror att vi gick runt så för att visa upp oss för dom... Inte en chans att jag bryr mig om killarna i skolan tycker jag är snygg eller inte, för dom ser själva ut som skit.

tack och hej.
hoppas vi ses imorgon på musikalen ;) 18.00!
sola försiktigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha eller hur, fan som att vi ska behöva ha tjockjacka hela sommaren för att inte visa oss ;)

2008-06-05 @ 21:02:32
Postat av: Sara

Glöm inte bruna tights och andra bruna (tighta) plagg. :D ses imorn vid tio, skickar ett sms så att du kommer upp i tid, din sömntuta. :*

Postat av: n.

"för annars är vi inte oss själva" ... Vilka fan är dom att dömma liksom.

2008-06-05 @ 21:11:52
URL: http://rydellnicole.blogg.se
Postat av: n.

Haha absolut Sara ;) har redan lagt ner tightsen... och tröja ska jag leta efter!

2008-06-05 @ 21:12:35
URL: http://rydellnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback