man must dance

Ligger i sängen, är hemma i Göteborg och solen skiner utanför. Har ingen lust att gå upp... Ingen lust att göra något.
Jag har kämpat ett år på det där stället, för att nå toppen... Ändå lyckades jag inte. Där var ändå det stället jag var seriös på och ändå går det åt helvete. Vart gick det fel? Allt kändes skitbra. Ge upp Nicole. Helt seriöst, GE UPP!

Så sommarlovet har börjat. Avslutningen var awsome då Sverige vann med 2-0 mot Grekland. Helt underbart! ZLATAN!<3 I onsdags åkte jag och Lovisa hem tillsammans, men det blev den värsta resan i hela mitt liv. Byta från tåg till buss, från buss till tåg, förseningar hit och dit... Men det värsta var ändå all packning. 7väskor var hade vi. Igår träffade jag Natalie och Anita, mina älsklingar. Har saknat dom så sjukt mycket! Vi luffade på stan och fikade, satt i solen.. nej just det, skuggan. "Det är för varmt i solen" .. Ofta man gnäller?



Saving love doesn't bring any interest. - Mae West

Yeah, but what to do?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ge inte upp hjärtat, allt kommer bli bra! Och solen är jobbig (A) ^^

2008-06-13 @ 13:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback