Mjau

Nu är jag helt slut. Jag har varit i skolan sen klockan 8 imorse på min lediga dag. Jag, Jane, Jossan och Sara har repat Cats inför musikalen på fredag, och dansen är awsome! Dessvärre hade Kornelia som lärde oss dansen försovit sig till klockan 8 så vi satt och väntade på henne, haha. Men det gick bra ändå. Dansen är helt galet söt och rolig. Vicka på rumpan, snurra, hoppa, vara helt galen och framförallt: vara katt! Jane och Sara är de siamesiska tvilling katterna, Josefine fick vara den lite små klumpiga och busiga katten, medan jag blev ledar kissen. Haha! Fett gulligt är det. Hoppas ni kommer och kollar :)

Nu ska jag forsätta sitta här till klockan 7 ikväll då Kornelia har slutat sitt jobb och ska forsätta med koreografin. För imorse hann vi bara repa i ca 40min sen var hon tvungen att gå... men vi har bara 1/3 kvar nu så det kommer nog gå fort.

Njut av värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback