New York, New York!

Efter ungefär 10timmars resande, + 2timmar extra på NewArks flygplats sitter jag äntligen på hotellet som ligger lite utanför New York. Så himla häftigt att se alla byggnader, Frihetsgudinnan, osv. i verkligheten! Jag blir helt stum! Men det som gör mig mest förstummad är alla amerikaner som ser ut precis som dom gör på tv, pratar som på tv och är så jävla awsome! Haha... Det är helt sjukt.. Kan inte fatta att jag är här. Har nyss tagit mig en skön dusch och nu ska vi ner och käka, sen kanske dra och handla lite (ja klockan är inte mer än 17.00 här)... Som tur är får jag dela rum med Marlene och David. Anyway, imorgon blir det att åka in till stan och på söndag bär det av till (just nu blåsiga och åskiga) Florida.

DET ÄR AWSOME! Puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag saknar dig älskling <3 :(¨¨

2008-06-22 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback