there's nowhere else on earth i'd rather be

N o w  t h e r e ' s  n o t h i n g  s t a n d i n g  i n  o u r  w a y .


Allt börjar lägga sig på plats igen, fan vad skönt det känns. Tappa inte modet någonsin, det ordnar sig. Allt blir bra...

Imorgon kl 11 lyfter planet till New York City. På söndag är det vidare till Florida.. Obeskrivligt vad jag längtar, allt börjar bli bra igen! Blir borta 6veckor och ja, jag kommer sakna mina älskade, älskade vänner så sinnessjukt mycket. Ledsen för dålig uppdatering, men i USA blir det ändring på det :)

Grattis älskade Disco Daniel på 18årsdagen, och mamma på 50årsdagen. Kärlek!

Puss och kram


Here I am
This is me
There's nowhere else on Earth I'd rather be
Here I am
Just me and you
Tonight we'll make our dreams come true

Its a new world
It's a new start
Its alive with the beating of young hearts
Its a new day
Its a new plan
Ill be waiting for you
Here I am


Kommentarer
Postat av: cirla

Så härliga att höra du fina!! Du ser det kommer ljuspunkter..^^ puss på dej!

Postat av: EMMA

NICOLE, du får inte bara åka sådär:( saknar dig hur mycke som hellst och jag väntar på mail från dig varje dag!! Hoppas att ni har det hur bra som hellst och att du upplever lite roliga saker för mig också, för här hemma i Sverige jobbar jag bara hela dagarna..

Love you<3

2008-06-24 @ 22:21:41
Postat av: Anonym

NICOLE, du får inte bara åka sådär:( saknar dig hur mycke som hellst och jag väntar på mail från dig varje dag!! Hoppas att ni har det hur bra som hellst och att du upplever lite roliga saker för mig också, för här hemma i Sverige jobbar jag bara hela dagarna..

Love you<3

2008-06-24 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback