Welcome to Miami

Yes, nu har vi fått igång internet här i Florida också. Japp, igår eftermiddag anlände vi i Orlando, Florida, där vi möttes utav 35graders värme. DAMN! Helt sinnessjukt.

I lördags gick vi på rundtur på Manattan, New York. Galet stort och galet surealistiskt var allting. Tänk liksom alla bilderna man sett på dom höga byggnaderna och helt plötsligt står man precis nedanför den... Overkligt. Anyway, vi gick genom halva Manhattan, eller det kanske blev hela till slut? Fick se Ground Zero (där World Trade Center stog förut), Central Park, 5:th Ave, m.m. Verkligen jättehäftigt allting. Men det bästa den dagen var att jag köpte mig en system kamera. Canon XSI! Jag är lycklig!!!

Idag har jag legat och stekt hela dagen, eller iallafall fram till 15 tiden, för då åkte vi till ett shoppingcenter. Det är inte bra för mig att ha egna pengar i plånboken och jättebilliga affärer med massa kläder i min smak... Helt sjukt mycket handlade jag... Eller okej inte sjukt mycket, men ganska sjukt för att vara jag och min familj.. Ska tänka ut nu vad jag handlade:

* Ett par skor, sneakers
* Två par trosor från Victoria Secret
* Ett randigt linne
* Tre t-shirts (bl.a en blå med texten "Shut up and dance")
* En dvd-box (Huset fullt)
och lite till, t.ex lite presenter ;)

Bilder kanske läggs ut på bilddagboken om jag orkar :)
Puss och kram (Saknar er sötnosar där hemma)


Kommentarer
Postat av: P

jag saknar dig älskling.. du får ha det jättejättejättejättejättejättejättebra därborta. Så pussas och kramas vi när du kommer tillbaka. Och skvallras förstås. Jag längtar till augusti babe-. <3

Postat av: Anonym

vad heter du på bdb?

2008-06-26 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback