Where dreams come true

Disney World! Idag var vi på Animal Kingdom världen. Disney world är ju uppbyggt på sju olika världar, där Animal kingdom är en och bara den världen är dubbelt så stort som Liseberg. Vi fick träffa allt ifrån Rafiki, Timon och Pumba, riktiga tigrar, Musse Pigg till Snömannen på Mount Everest och Pocahontas. Idag blev det som tur var ingen shopping för mig. Min väska hade nog inte klarat av det. Däremot fick jag åka massa roliga attraktioner och se en stor parad av massa Disney figurer. Skit roligt! Åkte på safaritur också där man fick se en noshörning som var en meter ifrån mig, lejon som låg och sov och massa andra häftiga djur. Dessutom när vi åkte Mount Everest berg och dalbana skrek jag som jag ALDRIG har skrikit förut. Haha fyfan vad läskig den var! Först åkte den lite så där halvfort upp och ner hit och dit, men sen stannade den vid ett stup där "järvägen hade gått av"... stog där i ett antal sekunder och sen helt plötsligt bara skjuts den bakåt så man åkte baklänges i mörker och grejer... Jävlar vad jag skrek. Sjukt roligt..

Vet ni vad, här från man Ben&Jerry's glass TVÅ FÖR 30KR!! GALET!

Imorgon bär det av till vattenvärlden. WOHO! :D  


TIIIGER :D Grym bild jag fick till.

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du inte är rund som en boll av all glass du ätit när du kommer tillbaka så blir jag besviken. ;D

Postat av: Natalie

jag vill vara där med dig ! Saknar dig <3

2008-06-26 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback