all we have to do

Så, Nicole is back on track! Naglarna har gått av, eller åtminstone sju utav dom. Så nu blir det mer bloggande igen, WOHO!

Idag har varit en dålig dag. Jag kunde inte somna inatt vilket såklart resulterade i att jag var sinnessjukt trött i skolan. Lektionerna var jobbiga, långa och sjukt tråkiga. Jag var inte ens taggad för dansen, fast det brukar jag visserligen inte vara i skolan. Folk kan ha fått lite spydiga kommentarer utav mig idag, det var inte meningen isåfall.

När jag kom hem satt Noak här och hade med sig hamburgare, bröd, majonäs och ost. Snacka om att jag blev glad när jag fick veta att jag också skulle få en hamburgare. MUMS var dom!  Nu ska jag börja tagga inför dansen som jag ska åka till. Ska ta igen balett med min vanliga grupp (jag har balett med intensiven i vanliga fall) och det ska bli intressant att se hur dom här dansar balett för det har jag aldrig sett.

image97

Kommentarer
Postat av: Anita

baby booo! du är så saknad.

2008-03-17 @ 22:16:30
Postat av: Charlotte

Du var fintastisk på baletten i söndags!

2008-03-18 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback