Do I know you?

Tisdag, en kort skoldag för mig idag. Började med någon Afrikansk/Modern dans med en vikare eftersom AEsa var sjuk. Tyvärr var jag på dåligt humör för att jag inte ätit någon frukost vilket jag aldrig gör, vilket alltid leder till att jag är sjukt grinig på morgonen. Jag kanske borde äta frukost.... ehhh... Nej.

Efter dansen hittade jag inte mitt matkort så det blev mc donalds för min del, och jag fick med mig Paulina till det också. Under lunchen så kom jag på att jag var tvungen att ringa en naprapat vid namn Carlos, annars skulle Laszlo döda mig ikväll eftersom han har tjatat i evigheter att jag måste kolla upp min hälscena. Min hälscena har varit svullen i 2år nu och krampar och gör ont vilket resluterar i att jag varken kan hoppa eller stå på tå. Paulina ringde Carlos och jag fick en tid redan idag kl 14.  Jag hann vara på matte lektionen i 20minuter och min mattelärare kollade lite skeptiskt på mig när jag sa att jag behövde gå tidigare... Så jag sa "Ja men det är inte som att jag gör någonting här iallafall".. då sa han "Nej precis". HAHA! Fatta dissen jag fick av läraren. HAHAHA!

Anyway, Carlos! Chiliensk gubbe på 60+. Han sa åt sina studenter att kolla mig i ungefär en halvtimme, sen skulle han komma och höra vad dom kommit fram till och se ifall de hade rätt. Så dom tre studernande, två tjejer en kille (som var söt), bad mig ta av mig kläderna (?!!!! neeej!!) och så fick jag börja vrida och vända på mig. Dom kände och höll på... Analyserade osv. Sedan kom Carlos och dom berättade sin diagnos.. Han kände på mig, och det visade sig att dom hade fel. Han sa att jag har ett extra ben i min häl, vilket gör att det trycks på hela tiden därav gör det ont och ja blir svullen. Sedan hade jag tydligen att annat problem som jag inte ens själv visste om. Han tryckte på sidan utav smalbenet, och det gjorde ont som FAN. "Ditt ben är snett". Wtf? var min reaktion. Han bad mig lägga mig på sidan, och så började han trycka ut mitt ben typ. Jag fick lägga mig på rygg igen så tryckte han likadant som första gången och frågade om det gjorde ont nu också. Och det sjuka var att det gjorde det inte. Nu när jag går känns det helt annorlunda, JAG GÅR RAKT! Cp Carlos. Har ni något problem med något i kroppen så fråga mig så kan ni få hans nummer. Han är grym. Laszlo kommer bli glad.





Här är något, eller någon, som gör mig glad :)

Kommentarer
Postat av: Natlie

HAHA, fan vad gött att gå rakt ^^

2008-03-18 @ 17:53:43
Postat av: Paulina

älsklingen då. Skönt att du har börjat ta tag i hälsenan! Du kommer bli ännu bättre än vad du redan är när du kommer kunna hoppa ordentligt och stå på relevé.
Lots of love darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback