f-ck it

Långfredagen, right?  
Jag har sovit jätteoroligt inatt. Vaknade flera gånger och mådde jätteilla, halsen brände och jag kände mig febrig. Verkligen ingen bra start på dagen.  Så jag gick upp och knappra i mig lite tabletter och satte mig frmför dator för att kolla på massa OC klipp på youtube. HAHA, bloopers med Seth Cohen är så sjukt roliga. Vill ha alla OC sesonger, nu nu nu! 

Anyway, jag tog mig en lång dusch (mmmmh, lena beeen), och nu har jag suttit och kollat efter flygbiljetter till Polen. Asså fan, jag blir så lack! När man hittar billiga biljetter så funkar inte hemsidan, blabla. och sen kostar alla över 10.000kr! Jag blir galen, för jag vill verkligen åka till Polen. Men i nuläget ser det inte ut som att det blir något..

Btw, vad är det för väder? Det är fan mitten utav mars, och snöstorm. Jag vägrar gå ut förrän det blir fint väder... vägrar!


image100
Bild ifrån Polen utanför mitt hus när jag var där i vintras...


Kommentarer
Postat av: anonym

det kan väl ändå inte kosta 10000 till polen???

2008-03-28 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback