gimmie more

ÄNTLIGEN! Jag har försökt logga in på bloggen nu hela veckan men varenda gång jag försöker så funkar det ju inte. Cp sak.

Göteborgs veckan var så skön.. Jag bara låg hemma, visserligen var jag sjuk mestadelen, men jag låg hemma och sov och kollade på oc hela tiden. Var ute en kväll med Natalie. Vi drog till Sebbe som hade fest och där jag fick se massa bekanta ansikten från förr. Mysigt :) Tyävrr var jag inte på humör men jag löste det rätt bra ändå.   Annars var enda gången jag gick ut när jag gick och sola och köpte present till Paulina med min syster.   Jag firades utav familj och släkt på torsdagen eftersom jag skulle hem på fredagen. Gott med god mat, tårta och presenter :) miih!

Igår var en känsloblandad dag. Började med att jag gick upp halv 8, för att ta flyger till Stockholm halv 10. På Arlanda visar det sig att min väska har gått sönder så jag tänkte säga till dom i infon så jag kanske kunde få pengar för den. Men då säger dom "Ja men då får du en ny väska nu då" .. Alltså fick jag sitta på Arlandas golv i ett hörn kl 11 på morgonen och packa ur ALLTING från min väska (dvs trosor och champangeflaskor och 1000tals kläder), nice. Anyway, jag fortsatte min resa hem till Stockholm. Hem och hälsade på min älskade Lovisa som jag saknat som en galning, sedan in till stan för att handla något att ha på mig på kvällen. Runt 5 hämtade jag och Paulina ljudanläggningen och så drog vi till lokalen. Vi gjorde oss i ordning, jag färgade Paulinas hår hemma hos Håkan osv. Tiden gick så sjukt fort, helt plötsligt var kl 21 och festen skulle börja!

Folket började rulla in, fler och fler. Ljudet var AWSOME och jag hade AWSOME dricka. Allt var för mig AWSOME :D  Alla sjöng ja må hon leva för oss, Marre och Lovisa höll tal.. ALLT flöt på förutom att Håkans mamma kom och var lite sur över att ljudet var för högt. Underbar kväll igår allihopa. TUSEN TACK <3 och ett speciellt tack till älsklings Natalie som åkte ända från Göteborg för att komma över på en fest. Tacktacktack! Dessutom fick jag betald piercing av henne :D Det ska ske inom de närmaste veckorna. WOHO!!

imorgon är det min tur att få bli stor :) 18!!!!!!!!!!!!!
image107

A lot of girls are sexy
but you know how to use it
You can keep me up on the phone all night
We say lets hang up on 3 but we don't ever do it
Aint it crazy how after all this time
We got that you hang up no you hang up kinda love
We got that you hang up no you hang up kinda love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback