i'm only human

Jaha, då var lovet slut. Ledsen att jag inte skrivit tidigare men mina nya naglar är jobbig att skriva med på datorn för dom kommer åt alla andra knappar och grejer, inte för att ni bryr er men ändåååå!!

Iallafall, lovet var helt perfekt nästan. Jag slappad lagom mycket, pluggade lagom mycket, träffade alla lagom mycket och sov jättemycket! På lördagen blev det tillochmed en hejdå fest för mig tack vare älsklings Natalie! Jag var nära på att ha världens stressigaste kväll då jag hela dagen var med familjen hemma hos släktingar och grejer, fast jag skulle ha träffat ett flertal umgängen. Då kom räddaren i nöden Natalie och skickar sms "Vi kan kröka hemma hos mig allihopa".  WIIHOO!! Så vi samlade alla och några fler hemma hos Natalie där det blev festsomfan. ASKUL hade jag verkligen. tack, tack, tack!

Idag är det tisdag och skolan är igång som vanligt, imorgon är det redan kulturhistoria prov. Yey...
ledsen men jag orkar inte skriva mer nu, naglarna är jobbiga.

image96

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svara på min fråga i mitt senaste inlägg!

Postat av: Anita

Ja, man tackar natalie för inbjudan och dig för en störtskön medverkan! Var ett tag sen jag hade så kul med dig älskling!

2008-03-04 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback