Most girls

Okej, dansen gick verkligen inte bra. Vi har börjat repa inför den stora Vårshowen som Kühlers har varje år, och jag är den enda som aldrig har varit med på det. Det märks. Alla andra i gruppen är så himla inne i stilen och snappar upp stegen jättesnabbt. Jag står mest och grymtar i ett hörn och fattar ingenting. Estetiska har förstört mig! Estetiska har gjort mig till den här "konstnärliga, djupa, moderna" dansar tjejen. DET ÄR INTE JAG?! Och så har jag gått balett skolan i 6år... Så kommer jag till Kühlers förintensiv, aldrig dansat show, medan de andra i gruppen har dansat där i.. ja minst 5år! Snacka om att jag har att ta igen. Så nu när vi tränar så vet ju alla precis hur de ska uttrycka sig, och vilka steg som kommer; dom är ju vana vid Kühlers stilen. Jag står och stirrar, och fattar ingenting! Hahah, jaja dessutom var ju dagen sugig också så... Baletten gick däremot bra.

Ååååh, GÖTT, sovmorgon till 10.20 imorgon. ÅÅÅÅÅH ÅÅÅH ÅÅH vad skönt! Sen hoppas jag på att få dansa lite i danssalen med Paulina och sedan planera massa roligt som är på g ;) Mer om det någon annan gång.



Awsome låt förresten. Timbaland, Elton John - Two man show


Most girls want a man with the bling-bling
Got my own thing got the ching-ching
I just want real love
Most girls want a man with the mean green
Don't wanna dance if he can't be
everything that I dream of
a man that understands real love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback