rawr

jag och min pussycat Lukas sitter just nu och myser till OC. LOVE IT!



image106

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi sööt katt:D
Äre bra i götet lr?;)

Postat av: Anita

jag gillar den stora bilden då katten porrar sig med dess tass på ditt bröst! mums.

2008-03-22 @ 18:29:52
Postat av: Paulina

Hjärtat, du har glömt din laddare = ingen mobil för din del.. min data har pajat = inget internet för mig del.
Jag har pratat med mamma och modou, nu måste morsan bara snacka med hon du vet. Ingen svarade nämligen idag, så hon ska prata med henne imorn.

Får förklara mer sen. Ring när du kommer hem älskling! Så kan jag ringa hem till dig så kan vi prata?

Puss hjärtat.

2008-03-23 @ 20:34:24
URL: http://pauiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback