Scream

Påsklov! Äntligen ska jag inte säga, det var ju trotts allt lov för 2 ½ vecka sen bara, men skönt ska det bli i vilket fall. Men även om jag har påsklov nu så känner jag att jag inte kan varva ner, tvärtom, jag känner mig jättestressad och allt springer i huvudet på mig. Jag kände mig t.o.m så stressad att jag glömde min mobilladdare hemma i Stockholm.. Fuck!

Yes, jag är i Göteborg ännu en gång. Skönt, men stressigt... Jag vill till Polen, men vet inte hur, när och med vad jag ska åka dit. Jag och Paulina kommer ha det jätte körigt denna veckan också för att en subba har förstört det för oss lite... Vad mer är det? Jag har massa plugg att gör, jag glömde min tandborste, rakhyvel och som sagt mobil laddare hemma.. Jag var nära på att missa flyget pga köer på motorvägen med flygbussen.. Det är så himla mycket! Usch! Dessutom höll jag på att kissa på mig på flyget för jag ville inte gå på deras toaletter...

Något jag ser fram emot är min 18års dag. 30mars... snart snart snart!!

Ska kolla flyg till Polen nu, jag måste dit, jag SKA dit!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul och annorlunda med Polen ;)P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: Viika

Ha en trevlig torsdagskväll och Glad Påsk! :)

2008-03-20 @ 20:58:04
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback