beautiful

Studentskivan i tisdags var awsome. I torsdags vann Mona So you think you can dance och lille Martin kom på en tapper andra plats, kanske inte riktigt välförtjänt men skulle man fått pris i söthet skulle han vunnit rubbet. Tyvärr kom Junior på delad 5/6 plats tillsammans med Emma, ganska otippat. Igår fyllde älsklingen Noak 18år, Grattis gubben. Och dessutom fick jag fint besök utav Natalie från Göteborg! IIIH!!<3 Har saknat henne så fruktansvärt mycket. Hon var uppe på studentfest för hennes barndoms kompis, och i samma veva kom hon hem till mig och hälsade på. Puss älskling, har saknat dig och vi ses snart igen! 
  
Vet ni vad? Jag var i skolan idag. Ja på en lördag! Ett ganska meningslöst rep blev det för mig inför musikalen då vi satte igång runt 13 (fast vi samlades 11) och jag var tvungen att dra vid 14 för att hinna till Lovisas föreställning som hon hade på Oscarsteatern. Hon var så fruktansvärt vacker! Så fin! Så grym! Jag avundas henne verkligen... Och nu är hennes familj här uppe och hälsar på, t.o.m hennes bror har tagit sig från England för att se henne dansa. Gulligt va? Dom stannar i Stockholm en natt, fast hennes syster kommer att stanna några dagar extra :) Mysigt med syskon.

Ikväll blir det till att åtminstone försöka plugga, jag måste ju nästan göra det. Imorgon ska jag helst skicka in de sista inlämningarna. Gud, jag orkar verkligen inte mer! Vill bara få det gjort men det känns aldrig som att jag hinner.

Anyway, på Fredag och lördag är det musikal föreställning, kl 19.00 på Boulevardteatern. Mer info på
http://www.estetiska.se/musikal

image155

Such pretty hair
May I kiss you?
May I kiss you there?
So beautiful you are
So beautiful

Please, don't move
You feel so good to me
Tell me in my ear
Beautiful



 

Kommentarer
Postat av: Anna

nämen titta, vilka sötisar! :D

Postat av: Natalie

Saknar dig också sjukt mycket!

2008-06-02 @ 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback