breathe me

Kollar på OC just nu och hörde en replik som jag fastnade för.. Det var Kaitlin (Willa Holland), Marissas syster, som efter att ha varit borta från OC i två år då hon varit på sin privat skola för hennes mamma Julie försökte hålla henne borta från intrigstaden Newport. Kaitlin säger "You know how pepole say that you can't go home again? I'm never sure if that means that the place have changed or that you have". Så känner jag varje gång jag är i Göteborg; Jag kommer hem men känner inte igen mig... fast allting är precis som vanligt. Betyder det att jag har förändrats? Det är intressant det där med att komma hem igen efter en lång tid. Allting känns precis som vanligt, men samtidigt är ingenting som förr.
image150
Willa Holland, a.k.a Kaitlin Cooper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback