can't take another day

Hade historiaprov idag och jag måste säga att jag är så jävla AWSOME! Jossan hade suttit under hela mattelektionen och förhört mig och när jag inte kunde satt hon och triggade och ba komigen, TÄNK NICOLE TÄNK! Så provet gick skitbra sedan. Svarade på varenda fråga och jag kände att jag kunde det! Provet hade lättare frågor än vad Jossan ställde. Åh, vad skööööönt!! Nu har jag gjort sista provet för terminen, "bara" tre inlämningar kvar.. höhö.

Ikväll är det studentskiva för hela slanten. Dans 3ornas för att vara exakt. Förhoppningsvis är ni-vet-vem där ;) SNYGGJOHAN! Anyway, vi är en hel bunt tjejer (Jag, Lovisa, Emma, Sanna, Jossan och Jane) som ska dit och vara snyggast av alla. Temat är fashion, haha, så vi får se hur det går... Dessutom kommer alla våra danslärare fråm skolan att vara där, HAHA! Ska supa med Monica, haha fettkul! Usch, dom kommer aldrig mer kunna se på mig på samma sätt. 

Jag, Saga och Lovisa diskuterade förut att det är faktiskt bara ett år kvar innan det är min och Lovisas tur med studentskiva. ETT ÅR! Det är ju ingenting! Och sedan är det vår tur att ta på oss studentmössorna och vara fula hela dagen... och ta studenten. Aldrig mer skola... Vad fan för man då? Vad gör man efter gymnasiet? Ångest verkligen. Kommer förmodligen gråta hela studentdagen av lycka och av sorg.

Här är förresten lite bilder på det jag köpte igår och på min sminkning från Lasse Kühlers showen.image152
Klänningen är från H&M och kostade 100kr och koftan från Gina tricot och kostade 79kr :) Awsome!
image153



I have my eyes on you
but you don't even care
you don't even see...
You don't know,
know that the only thing that's on my mind
..is you.
all I wan't is you to hold me..
but you don't even care
you don't even see..
...see me.
please, dont hurt me, again.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha du är så söt ! Ha så jävla kul ikväll :D

2008-05-27 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback