don't screw it

Så, är i Polen. Kom igår runt 15 tiden och det var strålande väder. Tydligen inte enligt dom för när jag gick runt i t-shirt så frågade folk om jag inte fryser, haha. Så igår gick jag runt och träffade folk och kvällen slutade med att vi satt och drack i baren. Det var rätt okej, förutom att killarna är typ 15-17år och blir som besatta när dom ser öl eller alkohol i allmänhet. Alla ska visa sig vara coolast osv... lite överspelat. Men jag har mina solstrålar som är assköna :)

Idag vaknade jag runt 12 av att det regnade. Fy fan! Vad sur jag blev... Så idag har jag inte kunnat vara ute så mycket, förutom när jag gick på promenad med min baby kusin, sötaaaa Melanie. Träffade några sköningar som inte är 15 och besatta av alkohol och kollade på när dom spelade fotboll. Jag har faktiskt pluggat lite också... Jag har kommit på att det är sjukt svårt att plugga när man har så mycket plugg att göra. Vart börjar man liksom? Jaja, nu har vädret blivit lite bättre och förhoppningsvis ska vi grilla ikväll,

smack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback