go blue and white

Underbara dagar i Polen. Visst, man gör inte så mycket, det är litet och rätt dött... Men ändå lyckas man trivas där så jävla bra. Kompisarna där sätter en alltid i första hand, dom är generösa, vill alltid hitta på något så vi "sommargäster" inte får tråkigt. Som när jag sa "jag åker på fredag" då svarade dom med "DÅ SKA VI HA FETA FESTEN!" och "Vi ska ha grillfest för dig för att du åker". Så underbara. Jag satt och drack öl tre dagar i rad, och jag slösade inte ett öre. Trots att dom har det jättedåligt ekomoniskt och dom vet att jag inte har det jättedåligt så lät dom mig inte betala för alkoholen eller något. Älskar Polen och polacker.

Ska tacka mitt gäng: Maciek, Matteusz, Bartek, Michal.
Sen även mitt andra gäng: Adam, Daniel, Marcin.
I MISS YOU!
image143

Nu håller vi förövrigt tummarna för Blåvitt som idag möter Bajen på bortaplan. Tyvärr är jag inte där och ser matchen då jag är fast i Göteborg och inte kommer hem förrän imorgon. HEJA BLÅVITT!

Kommentarer
Postat av: Bartek Lis

A moze tak po polsku...nie rozumie tego:) hehehe pozdro Nicole:)

2008-05-06 @ 08:19:22
Postat av: Iwetta

omg hahahah !! staaaker

2008-05-14 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback