i'll do anything for you

Det är lustigt hur man kan hålla kvar vi vissa vänner utan att faktiskt behöva höra av sig med dom hela tiden. Trots att jag bor i Stockholm och inte alls pratar ofta med Johanna så är allting ändå precis som vanligt när vi väl pratar. Känns inte som att man missat något fast man har missat flera månader med varandra. Samma sak med Daniel Snickert. Vi pratar en gång var tredje månad på msn och ses kanske en till två ggr per år och ändå ser jag honom som en nära vän, en av de bästa. Man vet liksom att hur lång tid det än går kommer dom alltid att ställa upp. Jag har några sådana solstrålar. Anita mitt cpbarn är också så :) ... Sen så finns det ju dom som man pratar med varje dag såklart som står mig lika nära hjärtat.

Tack <3


I have called you children

I have called you son

What is there to answer

If I'm the only one

Morning comes in paradise

image151Morning comes in light

Still I must obey

Still I must invite


If there's anything to say

If there's anything to do

If there's any other way

I'll do anything for you


I was dressed embarrassment

I was dressed in wine

If you had a part of me

Will you take your time?

Even if I come back

Even if I die

Is there some idea

To replace my life


Like a father to impress

Like a mothers mourning dress

If I ever make a mess

I'll do anything for you


I have you called you preacher

I have called you son

If you have a father

Or if you haven't one


I'll do anything for you

I'll do anything for you

I'll do anything for you

I'll do anything for you

I did everything for you

I did everything for you

I did everything for you

I did everything for you

I did everything for you

I did everything for you

I did everything for you

I did everything for you









Kommentarer
Postat av: joshna

I'll do ANYTHING for you min sås söta nicole

2008-05-20 @ 19:54:18
Postat av: Natalie

Älsko

Postat av: cirla

sjukt fin låt. vad heter den? :)

2008-05-23 @ 00:25:33
URL: http://cirla.qaw.se
Postat av: n.

Clair: Det är Sufjan Stevens låt ... den heter någonting med Window :P om du söker på den..

2008-05-26 @ 23:14:33
URL: http://rydellnicole.blogg.se
Postat av: Anita

älskade du! Du betyder mycket för mig och du är min bästa vän även fast du är på andra sidan sverige! Du och jag Göteborg snart!

2008-05-31 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback