till the end

Jag är helt slut. Både fysiskt och psykiskt. Det märkte jag speciellt idag efter skolan då jag direkt gick och la mig och sov i 2timmar, helt ostörd. I vanliga fall brukar jag vakna var 5:e minut och panika för att jag tror att jag är sen till träningen. Men idag sov jag som ett litet barn. SJUKT SKÖNT! Sen fick jag visserligen stressa iväg till dansen. Vi fick veta vad vi ska ha på oss på Justin Timberlake medlyt. Haha! Blåa snickarbyxor och en rosa korsett ska jag ha. Jag lägger upp någon bild senare. Helt sjukt fult, men snickarbyxorna är awsome.

Imorgon ska man visa upp ett solo på improvisationen. Kul, kul att jag inte har gjort någonting. Lika smart som vanligt. Efter skolan har jag genrep från klockan 16-22. Wo-ho. På fredag har jag omprov i kulturhistoria, sedan föreställning på kvällen. Hela helgen är full med föreställningar och min kära familj + hunden kommer upp för att hälsa på. På tisdag ska man ha skrivit en fördjupning i kulturhistoria och nästa vecka måste jag även göra ett omprov i historia + ha lämnat in de sista två resterna jag har där. FYYYYFAAAN skriker det i mitt huvud. JAG ORKAR INTE!

Puss på Natalie som är så söt/trög<3
och på Lovisa som sitter för sig själv i vardagsrummet och skriker. <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha , pussar på dig med baby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback