wanna taste every drop

Jag har inte orkat skriva på ett tag, ledsen för det. I helgen har jag gjort följande: Fredag - lördag var jag hemma hos Andi som bor ute på Djurö. Stadsbo som jag är numera är jag inte riktigt van vid det där med att ta buss en timma ut till skogen, Haha. Lördagen spenderades i sängen här hemma. Jag blev nämligen sjuk så jag ligger och nyser hela tiden. Idag skulle jag vilja fortsätta vila och bli frisk men icke, för jag ska iväg till Vasan för att repa inför showerna nästa helg. Ni har väl bokat biljetter? Annars gå in på http://www.vasan.se/ eller http://www.ticnet.se/ .. :)

Denna veckan kommer bli full med rep, rep rep och återigen rep. Undra om min hälsa kommer klara av det.

Lovisa och jag har konstaterat vi är fruktansvärt lika när det gäller en sak.. Men det tänker inte jag avslöja för det är sådant vi pratar om när vi är själva på mitt rum och kollar på OC. Fast någon gång kommer jag behöva säga det för att få hjälp med det. Vi är fucked up... Så fucked up...
image144



Till dig...
The moonlight plays upon your skin
A kiss that lingers takes me in
I fall asleep inside of you
There are no words
There's only truth
Breathe in, breathe out
There is no sound
We move together up and down
We levitate, our bodies soar
Our feet don't even touch the floor
And nobody knows you like I do
'Cause the world, they don't understand
But I grow stronger in your hands

Turn the lights down low
Take it off
Let me show
My love for you is
Insatiable
Turn me on
Never stop
Wanna taste every drop
My love for you is
Insatiable

We never sleep, we're always holdin' hands
Kissin' for hours, talkin', makin' plans
I feel like a better man
Just being in the same room
We never sleep, there's just so much to do
So much to say
Can't close my eyes when I'm with you
Insatiable, the way I'm loving you

Kommentarer
Postat av: L

totalt fucked up! illa äre..
Vad heter låten ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback