warm me up

Ja, helgen var full utav föreställningar på Vasan som var helt stört roligt. Jag showade!!! Galet taggad blev jag otippat nog på Disco-medlyt, men ja, fan vad roligt jag hade. Päronen och syskonen + hunden min var uppe fredag-söndag vilket var mysigt. Tog oss en långtur på södermalm och käkade god middag innan jag drog på föreställning. Mysig helg har det varit. 

Idag var det skola som vanligt vilket suger, men efter skolan drog jag, Paulina och Lovisa till Götgatan och shoppade lite. Köpte bl.a en klänning från H&M och en kofta på Gina Tricot. Awsome! Första shoppningen på evigheter. Lovisa köpte sig en sjal och Paulina köpte sig också en hel del fina saker. Kvällen var menad till att plugga, vilket vi verkligen inte har gjort. Det började med att jag färgade Paulinas hår i ungefär en timma för hon har ju så sjukt tjockt och långt hår. Gud vad jobbigt det var, men fint blev det trots att vi var lite rädda där ett tag. Sedan ville Lovisa att vi skulle färga hennes hår också, så visst, klart vi gjorde det. Hon var nojjig redan från början om att det skulle bli gult och oranget hit och dit. Sen när vi tvättade ur det så blev det enligt MIG inte någon katastrof. Verkligen inte. Visst, det blev lite fläckigt kanske men inte så att man tänkte på det. Men Lovisa grät ju iprincip och just nu är hon nere för at köpa tröstgodis... Yeah yeah, don't put the blame on me ^^, Haha. Men seriöst Lovisa, SÅ farligt är det inte! 

Sa jag inte att det skulle bli såhär igen? Jo, jag sa det! Precis som det blir varje gång... Dessvärre får man ju förhoppningar hela tiden, men icke. Det slutar alltid likadant... Blir så trött på det. Men jag förstår dig. Du har inga skyldigheter...

I can't escape
I love you till the end


 

Kommentarer
Postat av: Paulina

älskling.. det blev inte så ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback