you know how to use it.

Gårdagen var fullspäckad. Gick tidigare från skolan eftersom jag ändå inte skulle kunna delta på jazzen då jag är sjuk, eller jag ville inte slita ut mig innan mitt rep på Kühlers som höll på från 17.30-22.00. Repet gick bra vi satte placeringarna på Vasan och fick köra några gånger. Efteråt var jag helt slut, men åkte ändå till Zinkensdamm för att träffa min kusin Karina som är här på skolresa i tre dagar. Det var kul att få se henne igen och höra henne och hennes kompisar snacka skit om klasskompisar. Haha, my girl!

Idag kom jag och Lovisa 10min försent till dansträningen som var ute i gympa hallen. För att komma in måste man ha en nyckel och sedan måste man gå upp för trappor och grejer. Även Nathalie och Joaquin var sena så vi står där utanför, dörren är låst och vi fösökte ringa på. Ingen öppnar, så vi fortsätte sitta där i ca 40min innan vi ger upp och går till matsalen. Nu hade vi ingen matte och engelskan har lärarna sagt åt mig att satsa på nästa år, så jag, Lovisa och Jennifer satte oss och tog en öl. Haha, ja lite väl tidigt men vad gör man inte. Dagen kommer fortsätta med sömn, plugg, städning och göra ett solo.

Natti..


Help
I have done it again
I have been here many times before

Hurt myself again today and
the worst part is there's no one else to blame

Be my friend
Hold me
Wrap me up
Unfold me
I am small and needy
Warm me up and breathe me

Ouch
I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found

Yeah
I think that I might break
Lost myself again and I feel unsafe

Be my friend
Hold me
Wrap me up
Unfold me
I am small and needy
Warm me up and breathe me

Kommentarer
Postat av: cirla

you´re never alone.
det är så lätt att tappa taget om saker och ting, och hela sig själv, kan göra så ont att försöka ta sig samman, speciellt de delar som gjort illa, andra eller sig själv, kanske på ett sätt som knappt går att förklara med ord. det gör ont att vara människa. ont att ställa massa krav på sig själv och alla andra ska visst göra det med.. men glöm inte att du aldrig är ensam, aldrig någonsin! hm.. och kanske kan du försöka se livet och alla små saker som tänks, sägs, dansar och görs som möjlgheter.. ta hand om dig

Postat av: n.

tack Clair :)
du är fin du.

2008-05-20 @ 17:52:04
URL: http://rydellnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback