Är du idolen?

För en gångs skull satte jag mig faktiskt ner igår kväll och kollade på Idol. Jag hann se alla idoler uppträda innan jag var tvungen att rusa till bussen och det är första gången jag har gjort det faktiskt. Jag blev riktigt imponerad utav Kevin, jag har sett honom förut och tyckt att han varit svinbra, men igår.. jävlar! Han tog mig med storm iallafall. Någon annan jag blev helt kär i var såklart Johan Palm. Hur söt är inte han egentligen? Anyway, jag tyckte han var bättre än någonsin igår och det var precis det juryn sa. Han sjöng Johnny the Rocker med Magnus Uggla eftersom det var Schlager tema. Det kändes nästan som att han sjöng om sig själv. Riktigt duktig var han.


"Du vet verkligen hur man är på!"

Kommentarer
Postat av: Anna

Dags att blogga igen bebe?;)

Postat av: Marlene

Näää Johan Palm är asdålig... han hör hemma i småstjärnorna... Lyssnade på vårt lilla hjärta igår, och det slog så fint. Nu väntar bara fetma framöver... behöver inte banta över julbordet iallafall!

2008-11-27 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback