run with me

Gud vad jag inte orkar med osäkra kvällar. När man antingen gör hur mycket som helst eller så slutar det med att man sitter hemma och kollar på Oc. Jag är visserligen fettsugen på det sistnämda.

Idag har jag varit på Frölunda torg med min kära mor. Vi sprang runt som dårar i varenda affär för att hitta en vinterjacka till mig. Först tänkte jag faktiskt ta den populära Svea-jackan, som är snygg, man vet att den är varm, men som dock är dyr (för dyr för min plånbok åtminstone). Sedan hittade vi en jacka på Esprit. Den var helt okej, rätt cool och stilren med en ball krage... Men jag vågade inte köpa den för att jag inte litade på att den kommer vara varm. Nu ångrar jag lite att jag inte köpte någon jacka eftersom jag inte tog med mig någon vinterjacka ner till Göteborg och det har ju verkligen blivit vinter här nu. Kanske springer in och köper något imorgon.
 
Kvällen då. Som sagt, osäker,  eftersom folk ska på en fest där det redan är alldeles för mycket folk inbjudet och då vet man inte om man kommer in. I vilket fall så ska jag ut på krogen med Iwetta och company efter festen. Så egentligen spelar det inte så stor roll för mig om jag kommer in på den festen eftersom jag bara vill dit för att förkröka lite. Haha. Nu ska jag mumsa vidare på mitt halloween godis.



byebye party people!
Saknar dig Philip
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback