she will be loved

Härligt. Snart är det fredag igen och då får man äntligen sova ut igen! Längtar.

Vet inte egentligen vad jag ska skriva. Har sådant lyckrus genom hela kroppen nu hela tiden att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns som en sjuk dröm alltihop. Finns du verkligen på riktigt? Är du verklig? Finns nog inget bättre talesätt än "Too good to be true" när det gäller dig. Varenda gång vi skiljs åt måste jag nypa mig själv en gång extra för att se till så att jag inte drömmer. Kan inte fatta att det är sant än. Underbara människa.

Som sagt. Är så.. ah jag vet inte. Jag kan inte ens skriva.


(Bild från dagens rast under  Religionen. Jag och min Emma)

Kommentarer
Postat av: anna

naw! gullis! <3

Postat av: Emma

Jag vet att du älskar mig gullet, love you tooo!!





Eller vänta va det här inte om mig:O?!?

2008-10-13 @ 20:49:40
Postat av: Emma

Åååå tack hjärtat vad gullig du är, love you tooooo!!



Eller vänta va det här inlägget inte om mig:O?!?

2008-10-13 @ 21:01:30
Postat av: Anita

nicååål är kär! :D

2008-10-26 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback