sometimes i'm scared of you

Gårdagens dans var underbar. Vi hade en gästlärare eftersom Therese Carlsson var och hjälpte barnen på Lilla melodifestivalen. Bianca hette hon. Först var jag skeptisk till henne, tyckte hon verkade tråkig, men sen när vi började köra koreografin blev jag glad igen. Vi körde en härlig dans till Apologize som var en riktig Nicole dans. Mer sånt, tack!

När jag kom hem hade Lovisa köpt en kanelbulle till mig eftersom det var kanelbullens dag. Kärlek på det <3. Vi satt och kollade på One Three hill som tjejerna hade fått låna utav våran granne, haha. Sköna tant.

Denna dagen kommer bli riktigt spännande. Ska spela badminton som jag aldrig gjort förut, sedan blir det piabakning och på kvällen ska vi kolla på Ps. I love you. Det känns ioförsig lite surt eftersom jag inte hunnit läsa ut boken än, men jag har hört att boken är så mycket bättre iallafall så då spelar det ingen roll :).

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ryktet säger att alla undrar vem tusan jag var? Kul med så mycket uppmärksamhet. hmm... nej jag står fast vid vad jag sa, dåliga vänner äcklar mig yadayadayada. you know.



så nu går jag ut med mitt namn, har tyvärr ingen blogg som kan hjälpa dig på traven.. fattar du nu vem jag är?

2008-10-07 @ 10:47:37
Postat av: n.

Petra: Nej jag har ingen jäkla aning om vem du är, om du ens går i min skola eller inte. Men håll du koll på dina vänner och behandla dina vänner som du vill, och låt mig sköta mitt.

Postat av: Sara

Jag är osäker på om den där Petra faktiskt skrev sitt riktiga namn. Jag anar ugglor i mossen. ;)

2008-10-07 @ 21:08:20
URL: http://sigurt.devote.se
Postat av: Paulina

hahaha jag undrar också vemfan petra är?

Från skolan? I såna fall ingen vi känner till.. och om det är någon utanför så känns det också skumt iom att hon inte borde veta vilka alla som är inblandade är.. och vilka "dina vänner tycker att du gör fel" (vilket fortf inte stämmer) är.

Tycker iaf att "Petra" inte bör yttra sig ;)



Älskling, som en av dina vänner säger jag att du varken äcklar eller är en dålig vän. Du är en av de bästa, min pelare. Love u.

2008-10-07 @ 22:44:53
URL: http://pauiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback