You and me won't be unhappy

 
Hääärlig dag!
Inget regn, och en heldags shopping med Natalie. Dessvärre är det ju kallt som fan när man bara har leggins, en tunn skjorta på sig och skinnjackan över det.. Vintern är verkligen här nu.

Har verkligen saknat det här vardagslivet man hade i Göteborg. Då man bara kunde ringa en kompis och mötas i stan för att shoppa lite och sen kanske ta en fika. Jag har aldrig tid med det i Stockholm... Anyway. Vi strosade runt inne på Nordstan eftersom det var så jävla kallt ute. Natalie var ute efter ett par jeans och lackleggins, medan jag bara ville ha lite allmänna viktiga saker som strumpbyxor osv. Det tog ett tag innan Natta kunde bestämma sig, men tillslut blev det ett par från Gina Tricot som satt skitsnyggt på henne :) Jag köpte en kofta och ett par leggins där, och även strumpbyxor, knästrumpor och en nopprare på H&M. Skönt att bara få shoppa av sig lite.. har inte gjort det sedan USA. 

Imorse fick min kära mor klippa mig också (eftersom jag inte pallar lägga pengar på frisörer som ändå pajjar håret). Det blev visserligen inget speciellt men topparna blev finare och så klippte jag en liten snelugg eftersom jag var så trött på mitt tråkiga medellånga hår som dessutom är råttfärgat.

Nu ska jag ta och börja koreografera ihop ett jazzsolo och ett improsolo.. Kul. Dessutom ska jag sakna Philip lite som har åkt till Polen idag :(


Dålig bild.

Kommentarer
Postat av: Paulina

fin outfit sötnos! Du hade rätt, man ser inte så jättejättemkt skillnad, men litegrann :) jag måste nog också klippa till luggen.. kanske idag innan C ? ;) saknar och älskar dig!

Postat av: Philip

Du ser alltid bra ut alskling, speciellt i min klader! Ville bara saga att du ar underbar och att jag saknar dig helt sjukt mycket. Glom inte bort mig!<3

2008-10-30 @ 19:14:03
Postat av: n.

Paulina: Haha, ja fast nu har jag klippt av ännu mer :D .. blir beroende efter ett tag. Saknar dig med hjärtat! Bara några dagar kvar.



Philip: Saknar dig också <3 Klart jag inte glömmer dig.

2008-10-31 @ 00:37:04
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback