all the arms around you

Herre gud vilken dag. 4timmars sömn är inte bra för mig. I natt låg jag och vred mig till klocka 4-halv 5 och kunde verkligen inte somna. Inte heller Saga eller Lovisa hade somnat så imorse slutade det med att vi alla försov oss. Jag har verkligen varit helt död  hela dagen. Och nu är jag alldeles för trött för att änns somna.

Eftermiddagen har spenderats med Andi som hade tagit sig ut från skogen och in till stan. Tanken var att leta efter en jacka till honom men det slutade istället med att vi satt och fikade och sedan följde jag med honom för att kolla på en lokal till studentskivan. Det roliga var att det var samma lokal som dans 3orna hade i våras och då var det ju skitkul. Han var lite skeptisk till att hans klass skulle lyckas bli övertalade, men jag hoppas han får som han vill iallafall. Anyway, jag kanske träffar Andi imon igen eftersom Elin, Miranda, Wille och Per kommer upp och vi ska fira Mirandas 18års dag. Så då ska vi alla dra ut på krogen och Andis gäng kanske hänger på. Annars träffar man väl inte honom på ytterligare 4månader, haha.

Nu ska jag till affären med Lovisa och förbereda inför imorgon. Sedan hoppas jag på sööömn.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: emot

woho, 4 månader är jag så full.. schyst.

2008-09-23 @ 23:46:26
Postat av: Anonym

ful btw.. är invandrare..

2008-09-23 @ 23:46:51
Postat av: n.

emot: du är inte full (på ditt språk då), vi är bara sjukt dåliga på att ses. Eller en gång var 4:e månad kanske passar för dig? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback