champange supernova

Vilken helg! Har inte hunnit skriva någonting och dessutom har mitt internet lackat hela helgen. Ska dra helgen i ett svep bara:

Fredags eftermiddagen gick åt att köpa present till Miranda som fyllde 18år, städa lägenheten och laga mat. Jag, Saga, Daniel och Lovisa höll igång från 16 till 20 med allt, vilket iofs var ganska kul. När det var ungefär 10min kvar innan tjejerna och killarna skulle komma så började man göra sig iordning, jag hann faktiskt! Hela lägenheten var fläckfri och middagen var serverad i vardagsrummet som vi hade möblerat om och fyllt med ballonger. Det såg så himla fint ut faktiskt! Riktigt nöjd. Det var även Miranda sen när hon kom och fick se allting, jätteglad blev hon. Det var så himla kul att få träffa Elin och Miranda igen. Har ju inte träffat dom sen innan skolan började så jag har saknat dom så sjukt mycket. Dom hade även med sig Mirandas pojkvän Per och hans kompis (även tjejernas kompis då) Wille. Jättetrevliga killar. Anyway, middagen var mysig, tårtan var awesome, Miranda blev glad för presenterna och vi lekte fyllelekar. Kvällen fortsatte sedan ut (dessvärre fick vi ju lämna Saga som inte är 18) till Riddarkällaren. Alla var sjuukt fulla, fast inte jag konstigt nog. Eller okej, jag var väl påverkad men jag brukar vara värre.... He..he.. Iallafall! Väl ute träffade vi på Andi som sedan följde med hem till oss också och sov över.

Lördag. Då jag inte sovit så mycket natten innan blev det att jag sov hela dagen istället. Vaknade 45min innan dansen började så jag fick öka ganska rejält. Hade en balettklass och en jazz. Inte min bästa dag, åtminstone inte på jazzen. Var helt slutkörd och dessutom hade jag missat två lektioner i rad så jag hade missat hela den nya koreografin. Tog ett tag innan jag kom in i det. Baletten däremot gick tydligen bra enligt min lärare :S ... "Du ser mycket mer avslappnad ut! Känner du skillnad?!" ... Ehe, ja, om avslappnad = död och bakis så visst. Efter träningen skyndade jag mig hem för att hinna duscha, äta och kröka innan vi gick ut till Huset där även Nora, Anna, Emma, Ariel, Staffan, Hanna, Kalle osv var för att fira Noras 18års dag. Vakterna där är riktiga f*ttor btw. Visst musiken var bra, stället var bra så men sjukt otrevlig personal. Tjejen som stog ensam framför oss i kön kom inte in för hon var för full.. och stackaren var stennykter. Även jag var nära på att inte få komma in för jag var för "full" ... Vilket jag inte var. Särvakt. Kvällen slutade på Huset kl 3, sedan vidare till Mcdonalds, och hemgång kl 5. Så idag har jag bara sovit hela dagen... och ska fortsätta med det :)

Saknar Elin och Miranda redan <3 Kärlek till er tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback