just dance

Behövde en paus från städande och tårtbakning
. Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns som att jag till och med är för trött för att sova. Jag har ätit en potatis idag på lunchen för jag är så trött att jag mår illa när jag äter. Hela dagen har jag varit som en zoombie. Gått runt och knappt fattat vad folk säger när dom pratar med mig och bara skrattat lite utan att fatta åt vad.

Idag på lunchen samlade jag ihop ledarna till lägret (förutom några teatrare för jag visste inte vart dom var) och lärde ut Call on me dansen. Riktigt kul att se hur sjukt stela vissa utav dom är. Haha, skrattade sönder mig åt Kim och Jerry som kommer göra succé på lägret genom att hela tiden göra fel :D .. Underbart att se. Anyway, förhoppningsvis godkänner Mats (rektorn) dansen nu när vi ändå har gjort ganska mycket ändringar eftersom han tycker att allt är för "sexistiskt". Haha, han tycker att sån dans blir en slags nollning på ettorna. HAHA, då skulle han bara se hur en riktigt nollning såg ut och han skulle tycka att jag är en ängel.

Jaja, nu ska jag gå och iallafall låtsas som att jag hjälper till... Sen ska jag sova. ååh... sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback