make me fly

Nu sitter jag här i den lilla datasalen i skolan, uttråkad och väldigt sömnig. Valde att inte vara med på moderna idag både pga brist på ork och min lilla sjukdom som sitter kvar. Dessutom om jag inte går in för det till 100% så blir jag bara grinig, så det var bäst för hela klassen. Har istället behövt skriva en egen övning/fras, vilket går åt helvete för jag förstår inte uppgiften, men skit samma. Hon får bli nöjd med att jag har hittat på en liten fras iallafall. Josefine och Jane är också med mig i att inte vara med på moderna. Fast de sitter just nu inne i omklädningsrummet och gör situps, energi knuttar.

Ikväll däremot ska jag ha modernt och balett på kühlers. Har börjat trivas så bra i min grupp faktiskt. För innan har jag alltid varit en liten outsider, då jag inte har dansat där i 6-7år som alla andra har, men nu har jag nog börjat komma in i gruppen lite mer. Skönt.

Imorgon är det skolfoto för hela slanten, och våran klass ska vara något så otippat som ett fotbollslag. Skit kul! Fast teoriklassen är nog bäst med idén om att klä ut sig till LH (en lärare som alltid har svarta klder, är rakad och ser allmänt läskig ut) och ha på sig strumpbyxor på huvudet och se allvarliga ut. Haha! Längtar efter att få se det där.

Jag tröttnar inte på att tänka på hur mycket jag längtar tills på fredag. Miranda, Elin, Per och Wille kommer upp! Killarna har jag aldrig träffat men har hört så mycket att jag är alldeles till mig av nyfikenhet. Men Elin och Miranda! ÅÅH, vad jag längtar! Speciellt med tanke på att det är Mirandas 18årsdag också, så det ska bli fest för hela slanten! WOHO!

Jag känner mig på skrivhumör just nu.. Men jag får nog börja dela upp inläggen lite mer, hehe. Nu är allt en ens stor mix av allt och ingenting. Oj, jag tror jag ser lammköttet nu. Time to go :D  

lite sommarminnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback