more then words

Skolfotot klart. Fyfan vad hemskt. Sista skolfotot i hela mitt liv och jag ser ut som fan. Klasskortet blev väl helt okej kanske, men porträttfotot. Haha! Jag fick ta om 4gånger för varken jag eller fotografen tyckte något av korten blev bra. Till slut var jag tvungen att välja något, så jag tog den där jag ser ut som en bumbibjörn. Usch. Jag tror det är mitt hår eller mina ögonbryn som gör att jag ser så konstig ut på korten. Behöver verkligen fixa någon slags frisyr snart.

Nu efter lunch började vi diskutera kring ettornas läger. Det blev ett himla tjöt nu från mig och Sara om hur dom lottar och väljer ut vilka som ska få åka med. Stackars Stefan (gympaläraren) var helt chanslös när vi tjata emot om att VI ÄR JU FAKTISKT BARA TRE STYCKEN FRÅN VÅRAN KLASS SOM HAR ANMÄLT OSS, LÅT OSS ÅKA MED!! Stefan står där och ba jo men vi har ju egentligen tänkt att bara två från varje klass ska åka med sedan så lottar vi till reserver. Haha, men det slutade inte där. Jane sa att hon lika bra inte behöver åka med eftersom det betyder så mycket för mig och Sara, men icke. Det tilllät vi inte. Och alldeles nyss skuttade Sara och Jane in och sa "Nicole.. vi båda hoppar av".. - Eeeh va? Skojar ni eller? Dom ba "JAPP! ALLA TRE SKA ÅKA MED!!!" Så om två veckor bär det av på läger, och gissa vem som ska ragga på lammköttet? Och gissa vem som ska göra livet ett helvete för ettorna? :D JAG! Nej, skoja. Jag ska vara snäll.

Nu ska jag gå och byta om inför improvisationen. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, vi kommer vara världens bästa ledare för ettorna. Vi ska bara plåga dom liiite.

Postat av: n.

Sara: Haha ja bara liiite ;) (kleta tandkräm på dom när dom sover osv :])

2008-09-16 @ 18:27:49
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: Natalie

Du är min bumbibjörn <3 :D

2008-09-16 @ 19:40:23
Postat av: J

lägret är ju redan nästa vecka! det kommer bli awesome. det där med 2 från varje klass är ju bullshit för övrigt, 6 pers från m2 :P

2008-09-16 @ 20:53:43
Postat av: n.

J: HAHAHA JAG VET! OFTA TVÅ FRÅN VARJE KLASS! HAHAHA! Snacka om favorisering. Tråkigt att dom inte tog fler från M3 istället :S 2orna har ju ändå chans nästa år.

2008-09-16 @ 21:40:40
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback